Γιορτή για τις μητέρες μας

Μια διαφορετική γιορτή  - έκπληξη από τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου στις...μαμάδες τους!


Την Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014 οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών και της Βιωματικής Δράσης με υπεύθυνη την κ. Κισλά,  ετοίμασαν μια πολύ τρυφερή γιορτή ευγνωμοσύνης στις μητέρες τους. Σκετσάκια, ποιήματα, φωτογραφικά αφιερώματα, δωράκια, πολλή αγάπη και πολλή συγκίνηση ήταν τα συστατικά αυτής της πολύ όμορφης και μοναδικής γιορτής. 



Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, μου άρεσε που συνεργαζόμασταν όλοι μας για να φτιάξουμε αυτά τα όμορφα ενθύμια για τις μητέρες. Η γιορτή ήταν το κάτι άλλο. Όλα ήταν πολύ ωραία. Ιδιαίτερη ήταν η στιγμή που οι μαμάδες συγκινήθηκαν και έκλαιγαν. Η μαμά μου συγκινήθηκε και όταν τελείωσε η γιορτή με αγκάλιασε και με φίλησε. Της άρεσε πολύ.
Βασιλική Βακουφτσή

Η γιορτή της μητέρας που κάναμε στο σχολείο μου άρεσε πολύ και στο τέλος και στην αρχή. Πιστεύω οι μαμάδες σίγουρα να συγκινήθηκαν. Στενοχωρέθηκα που δεν ήταν η μητέρα μου.
Βαλάντης Δουρακίδης

Στη γιορτή της μητέρας ένιωσα πολύ καλά αλλά στο τέλος λίγο έκλαψα. Η μαμά μου συγκινήθηκε όταν σηκώθηκα στο σκετς που είπα με τον Βασίλη και τον Οδυσσέα. Η μαμά μου μου είπε: «Μπράβο σου, Θοδωρή». Της μαμάς της άρεσε πολύ η γλάστρα που της χάρισα.
Θοδωρής Λοϊζάκης


Στην γιορτή της μητέρας ένιωσα χαρά, υπερηφάνεια και ακόμα ενθουσιασμό γιατί δεν περίμενα να κλάψει η μητέρα μου...

Οδυσσέας Αταλής