Μια διαφορετική ημέρα στο σχολείο

Στο σχολείο μας την ημέρα αυτή κάναμε πολλές δράσεις. Αρχικά, η κ. Κισλά μας ενημέρωσε για το πρόβλημα του ρατσισμού στις μέρες μας. μας έδειξε βίντεο και συζητήσαμε. Νομίζω ότι άλλαξα σκεπτικό και αισθάνθηκε απογοήτευση με τον εαυτό μου γιατί όντως υπήρξα κάποιες φορές λίγο ρατσίστρια... Βιβή Γούτα

Στις δραστηριότητες της χειροτεχνίας πέρα πολύ όμορφα. Εντυπωσιάστηκα με την συνεργασία με τους συμμαθητές μου.  Άννα Λιώτη 

Την Ημέρα του Αθλητισμού περάσαμε πολύ ωραία. εγώ έπαιξα βόλεϊ και παρόλο που έκανα μερικά λάθη, το διασκέδασα πολύ! Εξάλλου παίξαμε για να χαρούμε! Αναστασία Καραγιαννίδου 

Εγώ έπαιξα μπάσκετ. Μου άρεσε πάρα πολύ παρόλο που χάσαμε. Εμένα με ενδιέφερε το σκορ αλλά και να διασκεδάσω με τους φίλους μου! Αταλής Οδυσσέας

Η ταινία που παρακολουθήσαμε ήταν " Οι δρόμοι της φωτιάς" . Είδα ολόκληρη την ταινία η οποία ήταν πολύ ωραία και συναρπαστική. Και είχε καταπληκτική μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου.  Βιβή Γούτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου